آ

  • آزمون دیدگاه فراگیران پزشکی نسبت به آزمون ساختار یافته عینی (OSCE) در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 43-51]

  • آزمون ساختار یافته عینی دیدگاه فراگیران پزشکی نسبت به آزمون ساختار یافته عینی (OSCE) در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 43-51]

  • آسیب شناسی بررسی کارایی یک برنامه آموزش ادغام یافته مبتنی بر مورد، در آموزش پاتولوژی به دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 42-53]

  • آموزش به کارگیری و ارزیابی آموزش در گروه های کوچک همراه با تمرین رقابتی در آموزش روش تحقیق به دانشجویان کارشناسی پرستاری ( پژوهش کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 7-19]

  • آموزش مقایسه دو روش آموزش الکترونیک و سنتی بر یادگیری ماشین بیهوشی در دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 20-27]

  • آموزش بررسی نحوه اجرای کوریکولوم آموزشی رشته تخصصی طب اورژانس در دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 28-41]

  • آموزش آموزش و ارزیابی دانشجویان علوم پزشکی در دوران پاندمی کوید 19 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 6-1]

  • آموزش بالینی تاثیر بکارگیری سیستم یادگیری به کمک همتایان از دیدگاه دانشجویان پرستاری: یک مطالعه نیمه تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 26-42]

  • آموزش بالینی بررسی عوامل استرس زا در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی مشهد [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 64-78]

  • آموزش پرستاری بازنگری برنامه درسی کارشناسی پرستاری مبتنی بر مفهوم مراقبت در آموزش: یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-63]

  • آموزش پزشکی سنجش تکوینی و بازخورد اثربخش در آموزش پزشکی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 121-101]

  • آموزش مبتنی بر مسئله بررسی کارایی یک برنامه آموزش ادغام یافته مبتنی بر مورد، در آموزش پاتولوژی به دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 42-53]

  • آموزش مجازی کووید 19: طلوعی جدید در آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-4]

ا

  • ادغام بررسی کارایی یک برنامه آموزش ادغام یافته مبتنی بر مورد، در آموزش پاتولوژی به دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 42-53]

  • ارتباط بین فردی شناسایی عوامل موثر بر مهارت خود مراقبتی دردانش آموزان دختر پایه هفتم ناحیه 2 شهر بندرعباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 100-85]

  • ارزیابی دیدگاه فراگیران پزشکی نسبت به آزمون ساختار یافته عینی (OSCE) در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 43-51]

  • ارزیابی ارزیابی محیط بالینی از دیدگاه فراگیران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر اساس مدل DREEM در سال 1397 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 44-33]

  • ارزیابی ارزیابی لاگ بوک بخش ترمیمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از دیدگاه دانشجویان در سال 1398 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 58-45]

  • ارزیابی آموزش و ارزیابی دانشجویان علوم پزشکی در دوران پاندمی کوید 19 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 6-1]

  • استرس بررسی استرس، اضطراب و افسردگی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 1395 [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]

  • استرس ادراک شده بررسی میزان استرس ادراک شده دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد حین پاندمی بیماری کوئید 19 در سال 99-1398 [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 66-76]

  • اضطراب بررسی استرس، اضطراب و افسردگی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 1395 [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]

  • افسردگی بررسی استرس، اضطراب و افسردگی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 1395 [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]

  • الکترونیک مقایسه دو روش آموزش الکترونیک و سنتی بر یادگیری ماشین بیهوشی در دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 20-27]

ب

  • بازخورد سنجش تکوینی و بازخورد اثربخش در آموزش پزشکی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 121-101]

  • بازخورد اثربخش سنجش تکوینی و بازخورد اثربخش در آموزش پزشکی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 121-101]

  • برنامه درسی پنهان طراحی الگوی برنامه درسی با رویکرد برنامه درسی پنهان ومغفول با نظر به بسته های طرح تحول و نوآوری نظام سلامت [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 84-59]

  • برنامه درسی مغفول طراحی الگوی برنامه درسی با رویکرد برنامه درسی پنهان ومغفول با نظر به بسته های طرح تحول و نوآوری نظام سلامت [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 84-59]

  • بسته های طرح تحول و نوآوری طراحی الگوی برنامه درسی با رویکرد برنامه درسی پنهان ومغفول با نظر به بسته های طرح تحول و نوآوری نظام سلامت [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 84-59]

  • بلوغ اجتماعی بررسی رابطه ی حمایت اجتماعی ادراک شده، بلوغ اجتماعی و سخت رویی روانشناختی با سلامت روان دانشجویان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 54-65]

  • بیماری کوئید 19 بررسی میزان استرس ادراک شده دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد حین پاندمی بیماری کوئید 19 در سال 99-1398 [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 66-76]

  • بیوشیمی بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش بیوشیمی پزشکی مبتنی بر نمایش فیلم ویدیویی(مولتی مدیا )؛ اقدام دانش پژوهانه [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 19-7]

پ

  • پزشکی ارزیابی محیط بالینی از دیدگاه فراگیران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر اساس مدل DREEM در سال 1397 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 44-33]

  • پزشکی آموزش و ارزیابی دانشجویان علوم پزشکی در دوران پاندمی کوید 19 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 6-1]

  • پیراپزشکی بررسی استرس، اضطراب و افسردگی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 1395 [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]

ت

  • تجارب زیسته طراحی الگوی برنامه درسی با رویکرد برنامه درسی پنهان ومغفول با نظر به بسته های طرح تحول و نوآوری نظام سلامت [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 84-59]

  • تمرین رقابتی به کارگیری و ارزیابی آموزش در گروه های کوچک همراه با تمرین رقابتی در آموزش روش تحقیق به دانشجویان کارشناسی پرستاری ( پژوهش کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 7-19]

  • تنظیم هیجان پیش بینی رفتارها و نگرش‌های خوردن ناسالم بر اساس بدتنظیمی هیجان و واکنش‌های ناکارآمد در دانش آموزان دختر 14 تا 20 ساله [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-25]

  • توانمندی بالینی دیدگاه فراگیران پزشکی نسبت به آزمون ساختار یافته عینی (OSCE) در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 43-51]

چ

  • چاپ سه‌بعدی در پزشکی مروری بر کاربردهای مختلف فن‌آوری چاپ سه بعدی در علوم پزشکی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 79-88]

خ

  • خودآگاهی شناسایی عوامل موثر بر مهارت خود مراقبتی دردانش آموزان دختر پایه هفتم ناحیه 2 شهر بندرعباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 100-85]

  • خود ارزشمندی شناسایی عوامل موثر بر مهارت خود مراقبتی دردانش آموزان دختر پایه هفتم ناحیه 2 شهر بندرعباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 100-85]

د

  • دانش‌آموزان پیش بینی رفتارها و نگرش‌های خوردن ناسالم بر اساس بدتنظیمی هیجان و واکنش‌های ناکارآمد در دانش آموزان دختر 14 تا 20 ساله [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-25]

  • دانشجو بررسی استرس، اضطراب و افسردگی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 1395 [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 5-14]

  • دانشجو بررسی میزان استرس ادراک شده دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد حین پاندمی بیماری کوئید 19 در سال 99-1398 [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 66-76]

  • دانشجو ارزیابی لاگ بوک بخش ترمیمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از دیدگاه دانشجویان در سال 1398 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 58-45]

  • دانشجویان بررسی رابطه ی حمایت اجتماعی ادراک شده، بلوغ اجتماعی و سخت رویی روانشناختی با سلامت روان دانشجویان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 54-65]

  • دانشجویان مقایسه دیدگاه اعضای هیئت علمی، دستیاران، کارورزان و کارآموزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص گراند راند های برگزار شده در این گروه آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 32-20]

  • دانشجویان پرستاری تاثیر بکارگیری سیستم یادگیری به کمک همتایان از دیدگاه دانشجویان پرستاری: یک مطالعه نیمه تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 26-42]

  • دانشجویان پرستاری به کارگیری و ارزیابی آموزش در گروه های کوچک همراه با تمرین رقابتی در آموزش روش تحقیق به دانشجویان کارشناسی پرستاری ( پژوهش کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 7-19]

  • دانشجوی پرستاری بررسی عوامل استرس زا در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی مشهد [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 64-78]

  • دانشکده پزشکی طراحی الگوی برنامه درسی با رویکرد برنامه درسی پنهان ومغفول با نظر به بسته های طرح تحول و نوآوری نظام سلامت [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 84-59]

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد بررسی میزان استرس ادراک شده دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد حین پاندمی بیماری کوئید 19 در سال 99-1398 [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 66-76]

  • دستیار مقایسه دیدگاه اعضای هیئت علمی، دستیاران، کارورزان و کارآموزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص گراند راند های برگزار شده در این گروه آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 32-20]

  • دندانپزشکی ترمیمی ارزیابی لاگ بوک بخش ترمیمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از دیدگاه دانشجویان در سال 1398 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 58-45]

ر

  • رفتارهای خوردن پیش بینی رفتارها و نگرش‌های خوردن ناسالم بر اساس بدتنظیمی هیجان و واکنش‌های ناکارآمد در دانش آموزان دختر 14 تا 20 ساله [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-25]

  • روش تحقیق به کارگیری و ارزیابی آموزش در گروه های کوچک همراه با تمرین رقابتی در آموزش روش تحقیق به دانشجویان کارشناسی پرستاری ( پژوهش کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 7-19]

  • روش سنتی تدریس بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش بیوشیمی پزشکی مبتنی بر نمایش فیلم ویدیویی(مولتی مدیا )؛ اقدام دانش پژوهانه [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 19-7]

  • روش نوین تدریس بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش بیوشیمی پزشکی مبتنی بر نمایش فیلم ویدیویی(مولتی مدیا )؛ اقدام دانش پژوهانه [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 19-7]

س

  • سخت‌رویی بررسی رابطه ی حمایت اجتماعی ادراک شده، بلوغ اجتماعی و سخت رویی روانشناختی با سلامت روان دانشجویان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 54-65]

  • سلامت روان بررسی رابطه ی حمایت اجتماعی ادراک شده، بلوغ اجتماعی و سخت رویی روانشناختی با سلامت روان دانشجویان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 54-65]

  • سنتی مقایسه دو روش آموزش الکترونیک و سنتی بر یادگیری ماشین بیهوشی در دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 20-27]

  • سنجش تکوینی سنجش تکوینی و بازخورد اثربخش در آموزش پزشکی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 121-101]

ش

  • شناخت عمومی از رفتار پرخطر شناسایی عوامل موثر بر مهارت خود مراقبتی دردانش آموزان دختر پایه هفتم ناحیه 2 شهر بندرعباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 100-85]

ط

  • طب اورژانس بررسی نحوه اجرای کوریکولوم آموزشی رشته تخصصی طب اورژانس در دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 28-41]

  • طراحی برنامه درسی بازنگری برنامه درسی کارشناسی پرستاری مبتنی بر مفهوم مراقبت در آموزش: یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-63]

ع

  • عضو هیئت علمی مقایسه دیدگاه اعضای هیئت علمی، دستیاران، کارورزان و کارآموزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص گراند راند های برگزار شده در این گروه آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 32-20]

  • علوم پزشکی کووید 19: طلوعی جدید در آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-4]

  • عوامل استرس زا بررسی عوامل استرس زا در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی مشهد [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 64-78]

ف

  • فراگیران ارزیابی محیط بالینی از دیدگاه فراگیران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر اساس مدل DREEM در سال 1397 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 44-33]

  • فن‌آوری چاپ سه‌بعدی مروری بر کاربردهای مختلف فن‌آوری چاپ سه بعدی در علوم پزشکی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 79-88]

  • فیلم بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش بیوشیمی پزشکی مبتنی بر نمایش فیلم ویدیویی(مولتی مدیا )؛ اقدام دانش پژوهانه [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 19-7]

ک

  • کاربرد فن‌آوری چاپ سه بعدی مروری بر کاربردهای مختلف فن‌آوری چاپ سه بعدی در علوم پزشکی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 79-88]

  • کارشناسی پرستاری بازنگری برنامه درسی کارشناسی پرستاری مبتنی بر مفهوم مراقبت در آموزش: یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-63]

  • کلمات کلیدی : حمایت اجتماعی ادراک شده بررسی رابطه ی حمایت اجتماعی ادراک شده، بلوغ اجتماعی و سخت رویی روانشناختی با سلامت روان دانشجویان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 54-65]

  • کوریکولوم بررسی نحوه اجرای کوریکولوم آموزشی رشته تخصصی طب اورژانس در دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 28-41]

  • کوید 19 آموزش و ارزیابی دانشجویان علوم پزشکی در دوران پاندمی کوید 19 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 6-1]

  • کوید19 کووید 19: طلوعی جدید در آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی ایران [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-4]

گ

  • گراند راند مقایسه دیدگاه اعضای هیئت علمی، دستیاران، کارورزان و کارآموزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص گراند راند های برگزار شده در این گروه آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 32-20]

  • گروه اطفال مقایسه دیدگاه اعضای هیئت علمی، دستیاران، کارورزان و کارآموزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص گراند راند های برگزار شده در این گروه آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 32-20]

  • گروه های کوچک به کارگیری و ارزیابی آموزش در گروه های کوچک همراه با تمرین رقابتی در آموزش روش تحقیق به دانشجویان کارشناسی پرستاری ( پژوهش کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 7-19]

ل

  • لاگ بوک ارزیابی لاگ بوک بخش ترمیمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از دیدگاه دانشجویان در سال 1398 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 58-45]

م

  • ماشین بیهوشی مقایسه دو روش آموزش الکترونیک و سنتی بر یادگیری ماشین بیهوشی در دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 20-27]

  • مدل DREEM ارزیابی محیط بالینی از دیدگاه فراگیران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر اساس مدل DREEM در سال 1397 [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 44-33]

  • مراقبت در آموزش بازنگری برنامه درسی کارشناسی پرستاری مبتنی بر مفهوم مراقبت در آموزش: یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-63]

  • مهارت مراقبت از خود شناسایی عوامل موثر بر مهارت خود مراقبتی دردانش آموزان دختر پایه هفتم ناحیه 2 شهر بندرعباس [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 100-85]

و

  • واکنش‌های ناکارآمد پیش بینی رفتارها و نگرش‌های خوردن ناسالم بر اساس بدتنظیمی هیجان و واکنش‌های ناکارآمد در دانش آموزان دختر 14 تا 20 ساله [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 15-25]

ه

  • هوشبری مقایسه دو روش آموزش الکترونیک و سنتی بر یادگیری ماشین بیهوشی در دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 20-27]

ی

  • یادگیری به کمک همتایان تاثیر بکارگیری سیستم یادگیری به کمک همتایان از دیدگاه دانشجویان پرستاری: یک مطالعه نیمه تجربی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 26-42]